نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393        

دین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393  می‌رساند که ثبت نام درآزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 4/3/93 آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 10/3/93 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی واختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.
شرایط ثبت‌نام‌:
ثبت‌نام برای آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393 از  روز یکشنبه مورخ 4/3/1393 آغاز و تا ساعت 24 روز ‌شنبه مورخ 10/3/1393 پایان می‌پذیرد.
علاقمندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار خواهد گرفت)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب مقطع کاردانی منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی  و کد رایانه ای چهار رقمی دیپلم خود(طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون) متقاضی ادامه تحصیل شوند.
ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1393، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:


1- مراجعه به سایت سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org).

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام  از سایت سازمان. 

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصد و شش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
تذکر: چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی می‌باشد لازم است  علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 29.000 (بیست و نه هزار ) ریال دیگر نیز برای دوره های مذکور اقدام نماید.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393 در روز جمعه 24/5/93  برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 21/5/93 لغایت روز پنجشنبه مورخ 23/5/93 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند مربوط در تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در زمان مقرر و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر مهم:
 به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند که در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393 از تعداد 41 رشته امتحانی به شرح جدول زیر ، پذیرش در 25 رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 16 رشته امتحانی بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) صورت خواهد پذیرفت. بدیهی است داوطلبان متقاضی هریک از رشته های امتحانی ( اعم از رشته های پذیرش باآزمون یا رشته های پذیرش بدون آزمون ) لازم است درزمان مقرر نسبت به ثبت نام درآزمون اقدام نمایند :
 

ردیف
نام رشته امتحانی
نحوه پذیرش
 
ردیف
نام رشته امتحانی
نحوه پذیرش
1
طراحی و دوخت
با آزمون
1
چاپ
باسوابق تحصیلی
2
کودکیاری
با آزمون
2
ناوبری
باسوابق تحصیلی
3
مکانیک خودرو
با آزمون
3
مکانیک موتورهای دریایی
باسوابق تحصیلی
4
متالورژی
با آزمون
4
پرورش زنبور عسل
باسوابق تحصیلی
5
صنایع چوب و کاغذ
با آزمون
5
ماشینهای کشاورزی
باسوابق تحصیلی
6
کامپیوتر
با آزمون
6
فرش دستباف
باسوابق تحصیلی
7
امور زراعی و باغی
با آزمون
7
سرامیک
باسوابق تحصیلی
8
صنایع فلزی
با آزمون
8
معدن
باسوابق تحصیلی
9
نقشه کشی معماری
با آزمون
9
تکثیر و پرورش ابزیان
باسوابق تحصیلی
10
صنایع شیمیایی
با آزمون
10
قلم زنی
باسوابق تحصیلی
11
تربیت بدنی
با آزمون
11
گاوداری صنعتی
باسوابق تحصیلی
12
الکتروتکنیک
با آزمون
12
گل و گیاهان زینتی
باسوابق تحصیلی
13
حسابداری بازرگانی
با آزمون
13
امور دامی
باسوابق تحصیلی
14
تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی
با آزمون
14
مرغداری صنعتی
باسوابق تحصیلی
15
ساخت و تولید
با آزمون
15
صنایع نساجی
باسوابق تحصیلی
16
مدیریت خانواده
با آزمون
16
الکترونیک و مخابرات دریایی
باسوابق تحصیلی
17
گرافیک
با آزمون
 
18
الکترونیک
با آزمون
19
ساختمان
با آزمون
20
صنایع غذایی
با آزمون
21
تاسیسات
با آزمون
22
هنرهای تجسمی - نقاشی
با آزمون
23
نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
با آزمون
24
امور اداری
با آزمون
25
نقشه برداری
با آزمون

 

توصیه‌های‌ مهم‌:
1- داوطلبان ضرورت دارد برای اطلاع از سایر شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای ثبت نام را که در زمان ثبت‌نام بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد، به دقت مطالعه نمایند.
2- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کد رشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی ، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
4- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های عمومی ‌اعلام ‌خواهد شد.
5- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 021-88923595-9 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
علی عزیزی

نظرات  (۱)

۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۷ داریوش عزیزی
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و ممنون میشیم اگه مارو هم لینک کنید
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی، التماس دعا
(ببخشید اگه پیام تکراری دادم(اگه))
یا حق...
پاسخ:
سلام خواهش میکنم حتما میام سرزده هم میام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی