نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .

پیرو اطلاعیه مورخ 07/10/93 به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه سال  1393 می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (15/10/93) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در روزهای سه‌شنبه مورخ 16/10/93 لغایت چهارشنبه مورخ 17/10/93 بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این دوره ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند درصورت تمایل در این بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

 لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
علی عزیزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی