نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .

ضمن‌ آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹4، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ 94/9/6 در ۲۳ شهرستان برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 1394/9/2 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی مطابق بند «ب» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول شماره ۱ (یک) مراجعه نمایند.
الف - نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ  94/9/2  برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. بنابراین داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان به شرح جدول شماره ۱ (یک) می باشد.
ج- داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.
۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،2 ،3 ،4، 9 و 10 (نام خانوادگی - نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ 1394/9/6 منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید و درصورتیکه نسبت به موارد مشروح ذیل معترض می‌باشید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ 94/9/4 و یا پنجشنبه 94/9/5 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 براساس جدول شماره 1 (یک) اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمائید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
علی عزیزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی