نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است


  • مهلت انتخاب رشته : مهلت انتخاب رشته از روز دوشنبه ششم آبان ماه ۱۳۹۲ تا پایان روز یکشنبه دوازدهم آبان ماه ۱۳۹۲ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل انتخاب رشته را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : انتخاب رشته شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۵ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح نمایید. در غیر اینصورت داوطلبان می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱-۸۸۹۲۳۵۹۵-۹۹ در ساعات اداری( به جز ایام تعطیل) تماس حاصل فرمایند.
  • برای انتخاب رشته کلیک کنید

    برای دریافت دفترچه انتخاب رشته  کلیک کنید

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۶
    علی عزیزی


    ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ خواهران‌ و برادران‌ داوطلبی‌ که‌ در آزمون‌ تصدی منصب قضا سال 1392 ثبت‌ نام‌ نموده‌ اند، بدین‌ وسیله‌ به‌اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه 10/8/92 در  15 شهرستان بر اساس جدول ذیل برگزار خواهد شد. کارتهای شرکت در آزمون براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org  قرار گرفته که داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی "مطابق بند «ب» این اطلاعیه"  به حوزه های رفع نقص کارت مندرج در جدول مذکور مراجعه نمایند.

    برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۶
    علی عزیزی