نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393        

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۴
علی عزیزی


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393

       

سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 11/03/93 آغاز و تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 19/03/93 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی واختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.
شرایط ثبت‌نام‌:
ثبت‌نام برای آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 از  روز یکشنبه مورخ 11/03/1393 آغاز و تا ساعت 24 روز دو‌شنبه مورخ 19/03/1393 پایان می‌پذیرد.
علاقمندان به تحصیل در کارشناسی ناپیوسته می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ،مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی ادامه تحصیل شوند.
ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1393، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:


1- مراجعه به سایت سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org). 

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان. 

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 144.000 (صدو چهل و چهار  هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
تذکر: چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی می باشد لازم است  علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 29.000 (بیست و نه هزار ) ریال دیگر نیز برای دوره های مذکور اقدام نماید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۰
علی عزیزی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۸
علی عزیزی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۶
علی عزیزی