نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۲
علی عزیزی

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 1394/03/03 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 1394/03/10 پایان می‌پذیرد. 

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 اقدام نمایند. لازم به تاکید است با عنایت به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود داوطلبان می‌بایست همزمان با ثبت‌نام نسبت به درج رشته‌محلهای تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 200.000 (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام و داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، می بایست علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 40.000 (چهل هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که در تعدادی از رشته های امتحانی، پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت خواهد پذیرفت، و در رشته های امتحانی که پذیرش با آزمون صورت می پذیرد تاریخ آزمون در روز جمعه 1394/05/16 خواهد بود. توضیحات بیشتر در دفترچه راهنما و اطلاعیه های بعدی به اطلاع خواهد رسید.

 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۸
علی عزیزی

جدول زمانی و نکات مهم

  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : انتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم شماره پرونده 7 رقمی که در ابتدای خرید کارت اعتباری به داوطلب داده می شود و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته می توانید با شماره 021-88923595-9 تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 تا 15:00 بجز ایام تعطیل

نکته های مربوط به کارت علاقمندی

  • توجه ویژه : در صورتی که قبلا در زمان ثبت نام گزینه علاقمندی به پیام نور و غیرانتفاعی را انتخاب ننموده اید و هم اکنون مجاز به انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی می باشید می توانید باخرید کارت علاقمندی و وارد کردن آن در زمان انتخاب رشته تمایل خود را به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی اعلام کنید در غیر اینصورت در این این رشته ها گزینش نخواهید شد .
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۵
علی عزیزی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۳
علی عزیزی

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با تمدید مدت زمان ثبت‌نام و انتخاب رشته و همچنین برخی اصلاحیات دفترچه راهنما و همچنین رشته محل‌های جدید در آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی سال 1394

تا 23 اردیبهشت ساعت 12 شب تمدید شد 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۸
علی عزیزی

جدول زمانی و نکات مهم

  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز یک شنبه 13 اردیبهشت 1394 تا پایان روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه 1394 می باشد
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح نمایید. در غیر اینصورت داوطلبان می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند. 36270057 - 026 و 36270059 - 026، ساعت پاسخ گویی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 تا 15:30 بجز ایام تعطیل
  • توجه ویژه : در صورتی که شماره پرونده یا کدرهگیری ثبت نام را فراموش کردید، صرفا از طریق سامانه پاسخگویی و پس از "عضویت در سایت/ورود به سیستم" از بخش درخواست جدید، آزمون فنی و حرفه ای سال 1394 را انتخاب کنید و با انتخاب درخواست "دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام" و ارائه سریال ثبت نام، بلافاصله شماره پرونده و کد رهگیری را دریافت خواهید کرد

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند

  • 1: داوطلبان باید دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • 2: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان  بایستی سریال ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای را  از طریق سایت سازمان خریداری نمایند
  • توجه ویژه : داوطلبان در صورت علاقمندی به گزینش در رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی باید علاوه بر سریال ثبت نام، سریال علاقمندی به مبلغ 40000 ریالی نیز خریداری نمایند.
  • برای ثبت نام کلیک کنید 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۴
علی عزیزی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۴
علی عزیزی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۵
علی عزیزی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۴
علی عزیزی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۳۲
علی عزیزی

کاربدستان عزیز کشورمان پیگیر استخدام 5000 نفری آموزش و پرورش هستند یا نه ؟

خبر ۲۶ فروردین ۹۴ – استخدام پنج هزار نیروی انسانی در دستور کار آموزش و پرورش
خبر ۲۴ فروردین ۹۴ – دریافت مجوز استخدام در آموزش و پرورش
خبر ۲۳ فروردین ۹۴ – آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
خبر ۲۱ فروردین ۹۴ – اعلام اولویت های استخدام در وزارت آموزش و پرورش
خبر ۱۸ فروردین ۹۴ – آموزش‌وپرورش امسال آزمون استخدامی برای جذب ۵ هزار نیرو برگزار خواهد کرد
خبر ۱۸ فروردین ۹۴ – استخدام ۵ هزار فرهنگی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
خبر۱۷ فروردین ۹۴ – پیگیر استخدام مربیان پیش دبستانی هستیم
خبر ۱۷ فروردین ۹۴ – میزان سهمیه مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش
خبر ۱۶ فروردین ۹۴ -آزمون استخدامی آموزش و پرورش تابستان امسال برگزار می‌شود
خبر ۲۳ اسفند ۹۳- پی گیر پنج هزار ردیف استخدام هستیم
خبر ۲۱ اسفند – مربیان پیش‎دبستانی در اولویت استخدام آموزش و پرورش
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۸
علی عزیزی