نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .

آموزش و پرورش اطلاعیه آزمون استخدامی را فردا منتشر می‌کند (منبع: خبرگزاری فارس) 


عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،‌ در خصوص جلسه اخیر کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اعلام کرد می‌خواهد اطلاعیه آزمون استخدامی را امروز و فردا منتشر کند و استارت استخدام در آموزش و پرورش زده شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز پیرامون آمادگی وزارت‌ آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی و امکانات بود.

فیاضی افزود: وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های خود را تشریح کرده و مشکلات را بیان کرد و بحث نیروی انسانی، سیاست‌گذاری‌های انجام شده و دستورالعملی که صادر کرده‌اند و اینکه کمبود نیروی انسانی از طریق به‌کارگیری بخشی از بازنشسته‌ها و بخشی از طریق قرارداد خرید خدمت انجام می‌شود، بیان شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بحث فضای آموزشی گفت: مشکلات اعتباری در این خصوص وجود دارد؛ البته ۹۰ درصد اعتبارات آموزش و پرورش از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تخصیص داده شده است اما خزانه، ریالی پرداخت نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: این نگرانی وجود دارد که اول مهر ممکن است آموزش و پرورش مشکلات زیادی داشته باشد و باید این نگرانی را دولت رفع کرده و به دغدغه‌ها خاتمه دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی