نت سـرای پیشگـامـان

Pishgaman NET
مشخصات بلاگ
نت سـرای پیشگـامـان

نت سرای پیشگامان
لطفا نظرات خود را یه ادرس pishgaman.net2013@gmail.com یا به سامانه پیامکی 50002832804ارسال کنید
از بازدید شما متشکریم

مطالب پربحث‌تر
  • ۹۲/۰۲/۱۷
    .


بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال 1394می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ 94/8/8  برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 94/8/5 جهت پرینت، بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه 94/8/6 و پنجشنبه 94/8/7 صبح از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهراز ساعت 14:00 الی 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
علی عزیزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی